Na osnovu rezultata i marketinške vrijednosti, UEFA je podijelila 581,78 milijuna eura za 32 kluba koji su nastupili u Ligi prvaka prošle sezone. Najviše je pripalo europskom doprvaku Manchester Unitedu (37,7), a zatim slijede Bayern - 34,5 milijuna eura, europski prvak Barcelona - 30,9 milijuna i Chelsea - 30,4 milijuna. Od klubova koji su igrali po skupinama najmanje je zaradio Bate Borisov - 6,3 milijuna eura.
Za plasman u natjecanje po skupinama UEFA je dijelila po tri milijuna eura, 400.000 za svaki nastup u skupini, 600.000 eura za pobjedu i po 300.000 za bod. Plasman u osminu finala donosio je 2,2 milijuna, četvrtfinale 2,5 milijuna, polufinale tri milijuna, a finale četiri milijuna eura. Tu su se dodavale vrijednosti reklamnog prostora, gdje je najviše profitirao Bayern - 21,1 milijun eura.
Za naslov europskog prvaka dobivalo se dodatnih tri milijuna eura, a zanimljivo da je PSV na marketingu zaradio skoro duplo više od Barcelone - 19,5 naspram 8,1 milijun.
Naš predstavnik u prošlogodišnjem izdanju Lige prvaka zaradio je 360.000 eura - po 100.000 za prvo i drugo pretkolo te 160.000 za nastup u trećem pretkolu. Uz to, Modri su zaradili dodatnih 255.000 eura za nastupe u natjecanju Kupa UEFA. Najviše novca u tom natjecanju zaradio je njemački Werder - 7,1 milijun, dok je drugi Manchester City - 5,3 milijuna eura.
UEFA je podijelila i 25,88 milijuna eura iz "fonda solidarnosti" i to nacionalnim savezima na osnovu sudjelovanja klubova u europskim natjecanjima. Naš nogometni savez (HNS) dobio je, uz švedski, najveći dio kolača - 780.000 eura.
Peuzeto sa Sportnet.hr
No comments:
Post a Comment